Livet ...

Det är nu ett tag sedan vi pussades sa adjö där genom fösterrutan på sjukhuset,vi visste inte hur de skulle gå med mig,Nu har det gått något år & jag fäller tårar,är så tacksam för allt jag har,livet & kärleken tittar ut från mitt burspråk & tänker jag vill inte mista bryr mig inte om väder & vind,jag bryr mig om livet,mina som står mig nära,hjärtat gör ont för
livet är inte givet inte heller våra nära & kära!Man får verkligen inte glömma att ta vara på varandra,tiden & livet!Orkar inte orden riktigt men mitt hjärtat säger så mycket mera!
Lite så ...
❤️
                                                                                                  Äldre inlägg → 

Kommentarer

  1. Jag var rädd den där dagen mitt hjärta värkte rädd för att förlora dig
    Jag är så tacksam för livet tillsammans med dig älskling puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här älskling ...❤️
      /Puss

      Radera
  2. Så fint "mitt hjärta säger mer"
    Önskar dig ett underbart liv fina du!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är så lätt att ta livet för givet, men man måste stanna upp och tänka till. Varje dag är en gåva som man borde ta till vara på och glädjas åt. Morgondagen kan så lätt tas ifrån oss. Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis så & man kan inte ta någon/något för givet.
      Livet går inte i repris,så det gäller att ta vara på det.
      /Kram goa fina du ...❤️

      Radera
  4. <3 Det viktiga:kärleken, omtanken och nära och kära. Så klokt.
    <3,<3,<3 Noospussar

    SvaraRadera
  5. Javisst är det så, de närmsta är viktigast...

    SvaraRadera
  6. Man ska leva och njuta medan man kan för man vet inte hur länge man har kvar. Tur är väl det men folk har en tendens till att skjuta upp allt till senare... Och då kan det vara för sen. Kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja!Man ska inte skjuta upp för en dag kan det vara för sent!
      /Kram till dig

      Radera
  7. Så sant. Att ta hand om och vara tacksam blir fina minnen. Glädjas och inte glömma att säga orden 'Jag älskar dig', 'du gör mig glad' eller 'Tack för att du finns i mitt liv' gör allas tillvaro fylld med kärlek ❤ Massor med kärlek till er. Älskar er.
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja,visst är det.Tack goa för din kommentar!
      /Kram Älskar dig/Er ...❤️

      Radera
  8. Instämmer helt i dina ord.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  9. Så sant ! Leva i nuet och njuta något som jag tror vi alla måste bli bättre på.
    Fin dag till dig.
    Kram Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja,inte alltid så enkelt men jag har blivit bättre på det efter allt ....
      /Kram & fin dag till dig Pia!

      Radera
  10. Så sant som det är sagt. Här och nu...

    Kram

    SvaraRadera
  11. Så fint och sant...
    Kram

    SvaraRadera
  12. Livet är det viktigaste vi har, man får verkligen inte glömma att ta vara på varandra,tiden & livet!
    Tiden bara går och går livet är här och nu så att skjuta upp och fram funkar inte. Man vet aldrig vad som väntas bakom nästa hörn.

    Kloka tankar och vackra ord.

    Kramis från mig /Kamilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis så är det,en dag kan det vara för sent ...
      /Tack & Kram till dig!

      Radera
  13. Vilket fint inlägg...tänkvärt!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  14. En alldeles ljuvlig, drabbande och vacker text!

    SvaraRadera
  15. Gulle dig! Tack för att tog dig tid att titta in och säge hej....och så klokt och vackert du skriver! Så sant!! KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack finaste själv ... ❤️
      /Kram

      Radera
  16. Sant att inget är givet och självklart.
    Ha det gott!
    ❤️ Kram Lisa

    SvaraRadera
  17. Så fint skrivet....och så sant såå !....man tar ofta allt för givet, tyvärr!
    Ha en fin dag !<3

    SvaraRadera
  18. Så underbart att allt gått bra. Finns det något finare än själva livet o allt det bjuder på. Är så glad att du är här hos oss. Jag är har varit lite dålig på bloggvärlden sista året men jag försöker göra mig hörd och även hälsa på så ofta jag bara får tillfälle. Största Kramizen i världen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla rara du detta värmer mitt hjärta ... ❤️
      /Största Kramen till dig!

      Radera
  19. Så vackra ord om livet. Så glad att allt gick bra. Kram

    SvaraRadera
  20. Finaste så viktigt att komma ihåg att livet inte är ngt vi ska ta för givet vi ska vara rädda om varandra som om det faktiskt var vår sista dag, och är man inte nöjd är det dax att ta tag i sig och ändra det innan allt försvinner Mäktiga starka ord !!
    All kärlek till dig finaste
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut därför har jag mer & mer valt att ta vara på allt Irl.
      All kärlek till dig du fina ...❤️
      /Kram

      Radera
  21. Svar
    1. Tack fina för styrkekramen,den värmer ...❤️
      /Kram till dig!

      Radera
  22. Vackert skrivet, vackert tänkt - All kärlek ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack rara du & ...
      All kärlek till dig!

      Radera

Skicka en kommentar

Tack så hjärtligt för att du tog dig tid att läsa & lämnade en liten kommentar i ämnet!